Wednesday, January 21, 2009

Welcome to Lunastick!!!!

21/1/09-lunastick lahir di blogspot tanpa kejutan langsung!!aku sebagai bapak kepada lunastick memberitahu kepada sekalian umat yang sedang duk depan komputer, bahwasanya anda dijemput memberikan cerita-cerita terbaru ke email aku untuk aku paparkan dalam lunastick. motif utama wujudnye menatang blog nih, sebab aku bosan kt opis dan umah. maklumat yang aku nak selitkan pon masih diawang-awangan, tapi dah banyak la dalam kpale hotak nih. nih percubaan pertama posting aku. aku nak teruskan posting kedua plak lepas nih. macam yang aku bagitau tadi!!sesapa yang ade info-info terbaru,pandai-pandai la pass masuk aku punye email (gasses_addiction@yahoo.com) atau korang bule la add aku kat YM atau dimane-mane saje.

to be continued----->

No comments:

Post a Comment