Wednesday, January 21, 2009

Payung yang telah tersedia!!!

ni bukan cite pasal payung ataupun hujan. Ini cite pasal makhluk tuhan yang bernama manusia. Manusia yang berpangkat tinggi dan manusia yang berada dibawah yang menjadi tiang yang dibina bagi menyokong pangkat yang dimiliki oleh si syaiton bangsat. Aku nak cite kat sume reader tentang hinenye kite menunggu hujan yang lebat menjadi teduh dengan berpayungkan bangkai. Ni sume kerja si bangsat bermisai yang menjadi dalang disebalik rasuah bodoh yang dibanggakan oleh bangsat. Si bangsat atau lebih manje lagi panggilannye si B, yang memulakan karier barunye sebagai orang yang berpangkat tinggi. Si B telah berjaya membangunkan satu unit yang sudah lama si B budget boleh kaut duit setan kt situ. tapi si B berusaha dengan air liur tanpa perlu menggerakkan tulang empat kerat. si B bergerak setapak demi setapak sehingga si B tadi telah berjaya menawan hati bangsat-bangsat yang lain dengan meminta 2 tiang yang boleh menyokong pangkat yang x seberapa tu...lalu si bangsat-bangsat yang lain memenuhi kehendak si B tadi dengan memberikan 2 tiang tersebut. tetapi tiang-tiang yang diberi bukanlah hanya untuk menyokong malah melonjakkan lagi dan membantu si B maju terus kehadapan tanpa mengire karat yang kian terlihat di tiang-tiang tersebut. si B terlalu bodoh dan amat bangang tanpa perlu membetulkan tiang-tiang tersebut. Tiang atau panggilan manjenye AKU telah banyak menyokong si B dari segala sudut tanpa meminta apa-apa dari si B. setelah bertaun-taun aku menyokong dan menjaga karieer si B itu tadi, kini tiba masa aku mengorak langkah satu demi satu menjadikan si B sebagai payung yang telah tersedia, yang hanya menunggu hujan yang lebat turun. si B tak tau menatang apapun berkenaan bende yang akan aku lakukan. setelah beberapa lama, hujan yang turun kian lebat dan tidak berhenti. walaupun lebat tapi masih lagi kemarau..pelik,pelik...setelah mengkaji seberapa lama, kini sudah tibanya tiang itu runtuh...bukan la runtuh begitu saja,tapi runtuh menindih si B tersebut.biar si B mampus bersama duit-duit syaiton yang di perolehi...aku akan report pada BPR..kahkah si BABI,BANGSAT,BODOH ni akan menjupai taman permainan baru yang akan mengajar erti hidup...tapi sebagai orang bawahan, aku tau aku juga bersalah..tapi segalanya berpunca dari peranan si B yang mementingkan pangkat dan karier diri sendiri tanpa memikirkan penat lelah aku,tulang empat kerat aku yang banyak berjasa kepada si B..aku tak meminta lebih dari hanya satu penghargaan yang cukup berterima kasih kepada aku..sorry si B..your time has come..DEATH!!!!!

to be continued------->

No comments:

Post a Comment