Thursday, January 22, 2009

Masa sudah tiba?

setelah seharian aku meraba kotak sakti sambil bersemayam di kerusi maya, kini aku akan pulang kembali ke alam manusia..sudah letih aku mencongak-cangik kesemua harta iblis jahanam. Nasib baiklah si iblis sudah keluar pergi melihat harta-hartanya yang bakal syaitan bina..syaitan cukup bertuah...dengan hanya bayaran sebanyak beberapa ribu kepada iblis, syaitan boleh memperolehi projek yang bakal menguntungkan jutaan ringgit..walaubagaimanapun harta itu tetap iblis yang punya..sempena menyambut hari perayaan bagi syaitan-syaitan, syaitan menghadiahkan beberapa kotak harta yang didalamnya tersimpan buah berduri kepada si iblis hanya kerana membodek si iblis untuk projek nya yang lain..ye!!! sekali lagi syaitan berjaye mengaut keuntungan jutaan ringgit..walaubagaimanapun harta itu tetap iblis yang punya...kahkahkah segala perbuatan itu,aku mampu melihat dengan mata kasar ku...syaitan dan iblis bangsat memang bodoh..kahkah semua yang berlaku, aku boleh saja merepot kepada malaikat...tapi apakan daya...aku seorang manusia...x mempunyai kuasa...hanya mampu melihat...tidak mampu melawan...disebabkan sudah terlalu lama aku berada disini...bertaun-taun lamenye..dengan keaadaan seperti ini membuat ku kabur dengan kuasa,aku mampu mengubah keaadaan...syaitan dan iblis akan jatuh...JATUH MENUNDUK PADA AKU!!!!...kahkahakaha Kalau Bukan Unta, sapa lagi...betul x...kahkahkah BODOH!!!!

3 comments:

  1. halo hahahah syaitan memang jahat! hahahah yuk kasi dia tunduk sama kamu!!! hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha kasik dia tunduk sama kamu!!! hahaha

    ReplyDelete