Thursday, January 22, 2009

The great from the east~

burp!!2.09 PM,22/1/2009-kenyang rase perut..Alhamdulillah~syukur....sedang aku duduk-duduk di depan kotak saktini,sambil menatap UNIVERSAL KITA...aku teringat peristiwa yang aku paling enjoy di JOHOR..waktu aku bersama brother universalkita dan brother ex-model quicksilver, amat menarik..macam meghadiri satu majlis yang penuh dengan kebebasan dan harmoni..aku ingin kembali ke masa tersebut...aku patut mengenali mereka awal lagi...baru la aku dapat menerjah ke jalan kehidupan yang HEBAT!!!

berbalik kepada realiti...aku berminat dengan kata-kata yang penuh bersemangat dari brother universal kita..sesuai untuk tatapan bangsa malaysia...

kau ingat kami lupa...
kau ingat kami tak tahu...
kami masih ingat Memali
kami masih ingat Ops Lalang
kami masih ingat Baling
kami masih ingat BERSIH
kami masih ingat Reformasi
kami tahu siapa kami!
kami tak akan lupa semua ini...
kami ingat sampai mati!
SAMPAI MATI!

renungkan lah~...

No comments:

Post a Comment