Tuesday, February 17, 2009

hang pa la HANTU!!!

politik negara semakin kronik,semakin menjadi beban kepada rakyat....rakyat plak semakin menderite hanya disebabkan pergaduhan orang atasan yang tak berfaedah langsung...dah lame aku x menulis sebarang postpon kat blog nih...tapi aku bukan pergi kosong-kosong...aku duk mendapatkan bahan-bahan dari sumber terdekat aku...serba sedikit aku tau mane satu yg betul dan mane satu yang salah...tapi keseluruhannya semua salah...sebab takde unsur-unsur membantu rakyat...menyatupadukan kaum...lebih-lebih pon duk cite pasal duit,rasuah yang dah kompem-kompen syaiton pangkat tinggi nih makan,kereta,perlembagaan yang kian rosak,bisnes untuk kroni-kroni dan macam-macam lagi la....tapi perpaduan,keamanan,kemakmuran...takde sorang pon nak cite...sume rosak abes...GAZA pon dah takde cite...sebab politik negara yang menjadi cite utama semua media massa...sekarang berputar lagi dalam kepala aku berkenaan si N yang memberi banyak projek kepade adik beradik si R, dan sibodoh K yang cuba menyaman si S dan permulaan kes saman tuh bermula dari si Y dan B...dan di tunjangkan dengan P K dan R...semakin hari semakin rosak...semakin manusia berada di atas,semakin jahanam mereka rupanya....duk dilaung-laungkan suara RAKYAT!!!tanpa erti,tanpa maksud....hanya meraih undi...UMNO yang makin pahit tapi tetap ditelan oleh rakyat...PKR yang manis kian ditolak...adus...politik kacau bilau...yang penting aku nak ulangi...WAHAI BANGSA MALAYSIA YANG BERTAMADUN....ANDA SEMUA HARUSLAH BERSATU PADU...BUKAN MEREKA YANG MEMIMPIN ANDA,TETAPI ANDA YANG MEMIMPIN DIRI ANDA DAN NEGARA MALAYSIA..MEREKA YANG DIATAS GILAKAN KUASA SAHAJA...ANDA YANG BERADA DI MANA-MANA ARAS SEKALIPUN SUDAH CUKUP BERKUASA UNTUK MENENTANG SI GILA KUASA!!!!!!KERANA ANDA RAKYAT MALAYSIA.......

1 comment: